10.6 Livrare

Produsele comercializate se livreaza oriunde in tara prin intermediul serviciilor de curierat rapid (FAN CURIER).

Toate produsele sunt noi, sigilate si se livreaza in ambalajul original al producatorului. Produsele se livreaza demontate (unele partial montate), cu feroneria si instructiunile de montaj aferente. La cerere, produsele se pot livra montate.

  • 10.6.1. Toate costurile se calculeaza si sunt comunicate Clientului la momentul plasarii comenzii in functie de criteriile specifice comenzii (volum, greutate, materiale). Soho Design estimeaza pe baza unor indicatori interni costul transportului si Clientul accepta in mod expres prin plasarea comenzii estimarile pentru costul transportului, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita ulterior plasarii comenzii un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului.
  • 10.6.2. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Soho Design, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Soho Design, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata. Ca regula, produsele dintr-o comanda sunt livrare intr-un singur pachet cu un AWB unic (nu se livreaza partial produsele dintr-o comanda). Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii, iar Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment. In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, Soho Design va informa de indata Clientul prin E-mail oferind doua optiuni: Clientul poate fie renunta (in scris) la comanda/produs fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.
  • 10.6.3 Soho Design poate avea campanii promotionale privind livrare gratuita (perceperea unei taxe de livrare - asa cum e definita la 10.2.9, in suma 0 ron (zero)). Aceasta oferta nu se refera la taxa de manevrare care este separat perceputa. Livrarea gratuita se aplica numai in anumite conditii, incluzand dar nelimitandu-se la: a. greutatea coletului. b. mentinerea contractului/comenzii in formula initiala (fara modificari/amanari). c. modificarea comenzii la initiativa Soho Design: modificari privind perioada de livrare (in special amanari), produse care devin indisponibile, alte erori de sistem etc.
  • 10.6.4 Expediere Multicolet Pentru a asigura integritatea produselor mici si fragile si pentru a reduce perioada de livrare, Soho Design foloseste sistemul de MultiColet: o comanda este trimisa cu mai multe expeditii separate (in zile separate). Clientul poate verifica numarul de expeditii al unei comenzi si statusul acestora in sectiunea Contul meu de pe www.sohodesign.ro. Soho Design nu garanteaza in niciunfel ca o comanda este transmisa intr-o singura expeditie si nici nu solicita taxe suplimentare pentru livrarea in doua expeditii. Modul de impachetare si livrare este la libera alegere a Soho Design, cu respectarea obligatiei de livrare integrala a produselor in perioada asumata.
  • 10.6.5 Eventualele defecte aparute in urma transportului trebuie consemnate intr-un formular tip - proces verbal/nota de constatare pe care curierul trebuie sa il completeze, semnat de ambele parti. In caz de deteriorari grave se recomanda neacceptarea coletul,efectuarea unor poze si trimiterea acestora pe client@sohodesign.ro . Reclamatiile se primesc DOAR insotite de proces verbal/nota de constatare intocmite de curier/transportator.
  • 10.6.6 Eventualele reclamatii legate de deterioarea produselor in timpul transportului trebuie insotite OBLIGATORIU de procesul verbal/nota de constatare intocmite de catre curier/trasportator, care releva conditiile in care se aflau produsele. Primirea fara verificarea coletelor si fara intocmirea unui proces verbal/nota de constatare echivaleaza cu acceptarea livrarii coletului in bune conditii, iar atat curierul/transportatorul cat si Soho Design nu isi asuma raspunderea.
  • 10.7. Calitate si garantii
  • 10.7.1. Soho Design respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la Soho Design. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme pentru care Clientul notifica comerciantul in scris in termenul legal; Soho Design nu inlocuieste si nu repara produsele defecte sau neconforme. Produsele neconforme redevin proprietatea Soho Design. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta sa primeasca contravaloarea produselor si transportului in cazul lipsei de conformitate.
  • 10.7.2. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate pe site. Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie Soho Design si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse pot fi predate Clientului ca document in format digital, disponibile din contul Soho Design sau cerute prin adresa prin e-mail. Daca aceste informatii nu au parvenit Clientului acesta le poate obtine oricand prin solicitare telefonica sau e-mail catre client@sohodesign.ro
  • 10.8. Renuntarea la contract si returnarea produselor 7.8.1. Clientul Soho Design poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:
  • 10.8.1.1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
  • 10.8.1.2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;
  • 10.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie
  • 10.8.1.4 Clientul s-a retras din contract in termenul de 30 zile de la data livrarii comenzii. Astfel Soho Design extinde in avantajul clientului termenul minimal de 14 zile prevazut in art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative 10.8.2. Soho Design poate oferi acoperirea tuturor costurilor de transport pentru produsele returnate (indiferent de motivul returnarii) ca si procedura de fidelizare daca se foloseste formularul mentionat la art 10.8.3 pct a) iar returul se solicita si proceseaza prin sectiunea Contul meu de pe www.sohodesign.ro. Prin completarea formularului de retur, Clientul are posibilitatea de a selecta produse simultan din una sau mai multe comenzi returnabile (cele in termen maxim de 30 zile).
  • 10.8.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Soho Design cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante: a) de a folosi modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul Soho Design in sectiunea Retur; b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.
  • 10.8.4. Clientului care a notificat Soho Design conform art 10.8.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Soho Design sau unei persoane autorizate de Soho Design sa receptioneze produsele (de obicei firma de curierat rapid indicata in formularul de Retur de pe www.sohodesign.ro), fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 30 zile de la data la care acesta a comunicat Soho Design decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 30 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului.
  • 10.8.5. Clientul Soho Design nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
  • 10.8.5.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 10.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30 zile prevazute conform art 10.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
  • 10.8.5.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 10.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele). 10.8.5.3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.
  • 10.8.5.4. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile).
  • 10.8.5.5. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
  • 10.8.6. Membrul/Clientul va fi informat in e-mailul de plasare a comenzii daca acesta este returnabil sau nu si daca exista costuri in caz de retur. Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.
  • 10.8.7. In cazul retragerii din contract a Clientului, Soho Design ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform art. 10.8.2. si 10.8.3. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.
  • 10.8.8. Clientul Soho Design poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).
Produs adaugat la wishlist

Acest site utilizeaza "cookies".   Afla mai mult in Termeni si conditii.