Ce este Soho Design si cum functioneaza?

Soho Design este un magazin online destinat decoratiunilor interioare, dedicat pasionatilor de design.

Pot schimba un produs din comanda plasata cu altul?

O comanda deja plasata nu se poate modifica. Este necesar sa anulati comanda actuala si sa plasati o noua comanda daca doriti un alt tip de produs, in functie de disponibilitatea acestuia.

Cum se calculeaza pretul final al unei comenzi?

Valoarea comenzii reprezinta suma dintre pretul produsului afisata pe site si costul transportului.

Pot adauga mai multe produse in comanda plasata?

La o comanda deja plasata nu se mai pot adauga alte produse. Este necesar sa plasati o noua comanda pe site, iar daca termenul de livrare corespunde (ultimul termen este identic sau la o zi diferenta) atunci comenzile se pot cumula.

Cum se realizeaza plata comenzii?

Plata comenzii se poate efectua in doua moduri: plata integrala in sistem ramburs sau plata online cu cardul, realizata exclusiv prin intermediul MobilPay.

Cum procedez in cazul in care am primit un produs deteriorat?

In cazul in care ati primit un produs deteriorat va rugam sa ne trimiteti un email pe adresa client@sohodesign.ro, atasand poze prin care sa ne aratati gradul de deteriorare. Solicitarea va fi preluata de echipa Soho Design.

Cand si cum se face livrarea?

Livrarea se face prin firma de curierat, perioada de livrare fiind stabilita in functie de disponibilitatea produselor.

Cum se poate modifica o comanda?

Pentru modificarea adresei de livrare sau a numarului de telefon este necesar sa ne trimiteti un email pe adresa client@sohodesign.ro cu numarul comenzii si noile date de livrare.

Pot sa cumpar si sa primesc factura si chitanta pe firma?

Da, prin alegerea optiunii 'Da' la intrebarea 'Doriti factura pe firma?' inainte de plasarea comenzii. Daca se doreste chitanta pe firma, acest lucru trebuie specificat curierului care livreaza comanda in momentul emiterii chitantei.

Am uitat parola, ce pot sa fac?

Click pe link-ul ‘Login’ si ‘Ai uitat parola?’ si introduceti email-ul cu care v-ati inregistrat. O noua parola va fi generata de catre sistem si trimisa pe adresa de email specificata.

Pot verifica produsele comandate la momentul livrarii de catre curier?

Optiunea 'Deschidere colet la livrare' este disponibila. In cazul in care unul din produsele primite este avariat, va rugam sa intocmiti un proces verbal cu reprezentantul firmei de curierat pe care mai apoi sa il trimiteti si pe adresa de email client@sohodesign.ro.

Unde se pot gasi documentele aferente comenzii: facturi, garantii, declaratii de conformitate, instructiuni de folosire si descrierea produselor?

Factura fiscala precum si alte documente aferente comenzii (garantie, instructiuni de folosire și descrierea produselor, declaratii de conformitate) se pot descarca din contul dumneavoastra de membru Soho Design.

Cum pot cumula mai multe comenzi?

Cumularea comenzilor se poate realiza trimitand un email la client@sohodesign.ro, mentionand clar solicitarea si codurile comenzilor pe care doriti sa le cumulati. Cumularea este valabila doar pentru comenzile cu plata la livrare, in cazul in care acestea nu au fost plasate catre firma de curierat. Prin cumulare, comanda initiala se anuleaza si statusul acesteia va aparea ca fiind 'Comanda Anulata', iar produsele aferente acesteia se vor adauga in comanda cu care se solicita cumularea.

Cand se poate gasi pe site un produs care in prezent are stoc epuizat?

Produsele au stocul limitat, iar in functie de disponibilitatea producatorului, acestea revin pe site. Pentru a verifica un produs se poate accesa sectiunea de cautare.

Cum pot renunta la o comanda?

Puteti anula comanda direct din contul dumneavoastra apasand butonul 'Anuleaza comanda', atata timp cat produsele nu au fost plasate catre firma de curierat. O alta modalitate de a renunta la comanda este sa ne scrieti pe adresa client@sohodesign.ro precizand numarul comenzii.

Unde se poate vedea AWB-ul de retur?

AWB-ul returului se poate vizualiza in email-ul 'Retur Initiat' care se primeste dupa completarea formularului de retur.

Cum pot anula un produs din comanda mea?

Pentru anularea unui produs dintr-o comanda este necesar sa trimiteti un e-mail pe adresa client@sohodesign.ro cu numarul comenzii, denumirea produsului si cantitatea pe care doriti sa o eliminam din comanda. Produsul se poate anula atata timp cat comanda nu a fost plasata catre firma de curierat.

Se pot returna mai multe produse in acelasi colet ?

Da, se pot returna mai multe produse care fac parte din aceeasi comanda, completand formularul de retur. Firma de curierat va ridica produsele returnabile conform perioadei de retur (maximum 60 de zile).

Cum pot returna un produs?

Puteti returna orice produs in termen de 60 de zile de la data livrarii coletului. Returul se efectueaza prin firma de curierat, conform datei specificate in formularul de retur. Pentru a returna un produs, se va completa formularul de retur, iar contravaloarea produsului va fi virata in contul dvs. bancar specificat, in termen de 14 zile lucratoare.

In cat timp primesc banii inapoi de la retur?

Suma aferenta produsului rambursat va fi returnata in termen de maximum 14 zile de la data la care s-a solicitat rambursul.

Produs adaugat la wishlist

Acest site utilizeaza "cookies".   Afla mai mult in Termeni si conditii.